vesely kasparkuv hrobecek

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Prosinec 28 22:14:12 CET 2005

Pravda ta zdrojova cast jaksi skripe..... nicmene on uvadel jednu max
dve baterie, co _nejmensi_...
Pod tim pojmem co nejmensi si ja jako clovek , ktery se treba mimo jine
stara o stanicni  baterie predstavi dva "valecky" velikosti  monoclanku (R
20) Navic by to slo treba dobijet posobnym mechanismem, jaky je znam z
jiste znacky mechanickych samonatahovacich hodinek.

Ono  ale vubec to zadani je divne , kazdopadne nedostatecne popsane.
Pokud by to totiz viselo na hrbete nejakeho medveda, dokazu si to
predstavit...
i vcetne toho dobijeciho mechanismu. ( i kdyz co medvedi  zimni spanek
ze?? :-)
Bud je to pouze otazka penez  ( hooodne) pro vyvoj atd. nebo proste
nedostupny sen nejakeho snilka...

PS:  Pioneer 10  byl vypusten v roce 1972 ( to jsem se narodil )  a
jeste pred tremi lety ze vzdalenosti 10 miliard let pri rychlosti  40
000 km/h  vysilal na zemi  zachytitelne signaly......
....baterky mu taky nikdo nemenil   :-)