Elektricky vratny - Tesla Stropkov

Jiří Sloupenský jsloupensky@ktuo.cz
Středa Prosinec 28 21:29:32 CET 2005

Díky za nabídku.  Já k tomu mám schema , jak se to zapojuje, ale žádné
údaje o napájecím napětí
tam nejsou. Taky tam není nic o vnitřním zapojení ani o citlivosti popř.
nf napětí, které to dává.
Taky nevím, který vodič je nějaká společná zem a jestli to náhodou nemá
nějaké symetrické
plovoucí signálové vodiče kvůli případné nežádoucí zpětné vazbě.
Chtěl bych se vyhnout nějakému bručení, houkání a pod.  a tak bych to
rád přizpůsobil co
možná nejlíp. Pokud ta Vaše dokumentace obsahuje cokoli navíc  kromě
zapojení vodičů
 mezi krabičkami, asi by mi pomohla.
Buďte tak hodný a pošlete mi to.  Až s  tím něco udělám, zveřejním to tady.

Díky a zdravím        J. Sloupenský