Transformatory z GME/Zdroj +5V/2A, +12V/250mA, -12V/100mA

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Prosinec 28 21:19:04 CET 2005

Zdravím,

> [...]
> linearne stabilizatory, na zosilnovac a atenuator +12V/250mA
> a na -12V
> par mA. Hladal som vhodny transformator a nic som nenasiel,
> takze musim
> improvizovat.
> Videl som v ponuke napr. GM transformatory do plosneho spoja
> HAHN EI-66,
> tie davaju 2x12V/1375mA. Napadla ma preto spasonosna
> myslienka ze +/-12V
> z toho vyrobim jednoducho linearnym stabilizatorom a potom z
> +12V vetvy
> (pred stabilizatorom) napichnem spinany regulator (napriklad L4960),

A nebylo by jaksi jednodušší si nechat navinout trafo na míru ?
PS Electronic to spíchne na toroidu během pár dnů a za pár stovek. A mám
dojem, že tyhle univerzální druhy (5 a 2 x 12 či 15V) mívali snad i
skladem.

> p.s.  Tretia otazka nesuvisi s problematikou, ale spytam sa... aj vas
> tak strasne nebavi dotahovat veci do uplneho konca? Vsetko uz funguje
> ale treba to este zabalit a niecim napajat :-)

No, tohle ještě jde. Horší je, když k tomu člověk musí psát manuál,
dávat dohromady na míru vyseknutou papírovou krabičku a vymejšlet hezkou
fotku na povrch té krabice.
A úplně nejhorší děs je, když k tomu všemu musí člověk napsat software
pro PC, napsat manuál k tomu PC software, přemýšlet nad tím, že ten
program musí mít taky instalační program, že je potřeba k tomu PC
programu namalovat ikonky na knoflíky atd.

Zdraví PavelK