stineni na VF casti obdvodu

Karel Odehnal confhw@quick.cz
Středa Prosinec 28 16:28:47 CET 2005

Martine,

stříbřit rozhodně. Mám takto udělanou GI46b na 70cm a po postříbření o
cca 15% větší výkon a lepší účinnost.
Stříbřit rozhodně galvanicky, není to tak drahé.

Karel OK2ZI

Cdlcc> To je věc, o které zrovna přemýšlím. Všechna
Cdlcc> profesionální VF technika je
Cdlcc> stříbřená. A taky vidím jak často vypadá po letech, kdy se mi dostane do
Cdlcc> ruky. Ale měď taky nezůstane leštěná - zhnědne a už jsem viděl i
Cdlcc> předzesilovač pokrytý měděnkou. Rezonátor lampového koncového stupně má mít
Cdlcc> co nejvyšší nezatížené Q. Samozřejmě bude z měděnné trubky. Ale nejsem
Cdlcc> rozhodnut zda stříbřit nebo ne. Jendnak profesionální stříbření pro mě není
Cdlcc> zrovna nejdostupnější technologie (vodičky z GM neeeee...), na druhé straně
Cdlcc> bych to nerad šidil. Jde o lampový PA na 144MHz s GS35B. A později možná
Cdlcc> další na 432MHz se stejnou lampou.

Cdlcc> 	Martin.

Cdlcc> -----Original Message-----
Cdlcc> From: hw-list-bounces@list.hw.cz
Cdlcc> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Cdlcc> Behalf Of Daniel Valuch
Cdlcc> Subject: Re: stineni na VF casti obdvodu

Cdlcc> striebro koroduje, nepouzivat
Cdlcc> Hw-list@list.hw.cz