Radiomodem a anténa ?

Tony Malecky tony@malecky.cz
Středa Prosinec 28 16:28:45 CET 2005

Asi by to chtelo bud rozebranim (pokud jde) nebo alespon odhadem podle
delky urcit jaka antena je pouzita. Tipoval bych ze bud to bude lambda/4
(delka anteny cca 8cm. A nebo by to mohl byt rukavovy dipol, s oblibou
pouzivany napriklad u wifi na 2,4Ghz - delka antenky cca 16cm.

V prvnim pripade by protivaha chybela, v druhem protivaha neni nutna.

Tony OK1HMA