vesely kasparkuv hrobecek

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Prosinec 28 14:57:39 CET 2005

ale no, sa hned neurazajte. Pokial by bola otazka polozena priamo ze
tych krabiciek potrebujete vela tak by bola urcite zodpovedana inak.
Pokial ale clovek s podpisom studen polozi otazku kto urobi krabicku
(jednotne cislo), lebo jemu sa nechce tak sa necudujte ze boli take
odpovede.
V tomto pripade bola uplne na mieste Jirkova poznamka o tom ze slovo
"nechce sa mi" nie je na mieste. Je zrejme ze nebudem doma na kolene
vyrabat 100 plechovych krabiciek, nie som klampiar.
Preto si myslim ze ked sa budete lepsie a konkretne pytat tak dostanete
lepsie a konkretnejsie odpovede. Tato konferencia je na nieco dobra a
clovek sa tu cas od casu dozvie zaujimave a uzitocne veci. Len sa treba
vediet spravne pytat. Vam su vsetky veci jasne, ale bohuzial len vam a
nikomu inemu. Pri pytani sa sa musite vzit do koze uplne
nezainteresovaneho cloveka, ktory to bude citat a nema najmensie tusenie
co riesite. Mozem napisat sebelepsi vedecky clanok ale ked si ho precita
hocikto iny tak mu nebude rozumiet, lebo som nedefinoval problem, alebo
nepopisal pouzitu terminologiu.
...a mozno este trochu trochu akceptovat typ humoru niektorych
pritomnych panov ;-) Ja osobne sa z tejto konferencie nedozviem zhola
nic co je uzitocne pre moje zamestnanie, resp. problemy ktore riesim v
praci. To ale neznamena ze si rad neprecitam problemy druhych (aj ked je
to mozno jeden mail za tyzden) , niekedy viem mozno trochu pomoct,
niekedy poukazujem par obrazkov, pokecame o
elektronike/technike/pristrojoch ku ktorym sa vacsina pritomnych nikdy
nedostane.
Takze thumbs up a neodhlasovat sa, bude aj horsie :-)
b.