Kovove pristrojove krabice

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Prosinec 28 13:46:21 CET 2005

Daniel Valuch napsal(a):
> ...to je sen, najdem jedinu firmu co robi ako tak slusne kovove
> pristrojove krabice (EZK), maju dokonca e-obchod, ale s vyhovorkou ze sa
> im tazko fakturuje na Slovensko posielaju tovar len do Ciech. Sa mi snad
> zda...
> Na druhej strane pochybujem ze niekde zozeniem slusnu kovovu krabicu
> (cca. 30x20x12cm) za podobnu cenu (275CZK). Nejaky iny tip?

Ale no tak... Jednak prece neni problem se domluvit s jakoukoliv ceskou
firmou ci jednotlivcem na "preposlani" (vse zalezi na mnozstvi), jednak
mam pocit, ze ty jejich krabice prodava jeste nekdo jiny, ne?

Jo a EZK je preci v Roznove, cili kousek od SR, to tam nemuze nejaky
slovensky kolega zajet?

--
Jirka