Popisky na plastove tlacitka

marek@cybertex.cz marek@cybertex.cz
Úterý Prosinec 27 23:46:53 CET 2005

Neznam presne ceny tak jen orientacne
1000 az 4500 $ stoji forma a samotna klavesnice potom podle velikosti 3 az
9 $ pri serii 100 kusu, zavisi to na hodne parametech od pouziteho druhu
pres material, pocet barev az po druh vodivych plosek.
Vyrabi to pro nejaka firma v Taipei, moc o tom nevim.

Zakazkove krabicky z plastu ABS bysme meli nabizet od pristiho roku
technologie frezovani, drazky a ohybani.

Take by se mely brzo zacit prodavat kovove krabicky z moznosti delani
prednich a zadnich panelu na zakazku.
jen co se najdou frezari ...

 na kolko pride taka zakazkova klavesnica?