zkusenosti s printed

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Úterý Prosinec 27 13:20:58 CET 2005

a keby Vam v ramci trhovej ekonomiky nauctovali 10-nasobne vyssiu cenu, ako
dufate,
zaplatili by ste? objednavate to pisomne? ak ano, mozu si potom vymahat
platbu...
lidicky, nekupujte, ked neviete za kolko!

OK

----- Original Message -----
From: "Jakub Ladman" <ladmanj@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 27, 2005 1:14 PM
Subject: Re: zkusenosti s printed

Po mnohych kladnych ohlasech zde v konferenci jsem s posledni deskou chtel
taky vyzkouset sluzby firmy printed, ale docetl jsem se ze delaji nejmensi
diry 0,4mm a ja potreboval 0,3mm tak jsem se obratil na svuj "oblibeny" mev.
V mevu mne serou s tim ze mi nikdy predem nereknou kolik to bude stat a uz
se
mi stalo i to, ze se dost zpozdili, ale to bylo jen jednou.
Jakub