RE: Vrtačka PROXXON Micromot50 - doplnění

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Prosinec 27 15:46:43 CET 2005

At 15:25 27.12.2005 +0100, =?iso-8859-2?Q?Ale=B9_Chlubn=FD?= wrote:
>Dobry den, kdyz uz jsme u tech vrtacek tak jsem se kouknul jak je vevnitr
>udelana Dremel 395 MultiPro. Obrazky jsou zde:

To je jeste docela pekny, ja mel nejaky starsi Dremel a ten vypadal vevnitr
daleko hur ;-) Od zacatku blbnul regulator, menili ho v servise a stejne to
nechodilo dobre. Mel jsem ji v CNC, ale na to byla slaba a malo tuha. Paxi
ji vzal kolega, takze nevim kde je ji konec a jak dlouho vydrzela...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz