pH meter

Snail Instruments snail@iol.cz
Úterý Prosinec 27 13:09:06 CET 2005

>mam dotaz, nevite zda existuje nejaky Ph digitální pH metr, ktery by
>nebylo nutne kaliborvat pomoci roztoku ?

Neni to ani tak zalezitost pH metru jako pripojene elektrody. Ale jak
nastinil kolega Cihelnik, nebude to asi schudna cesta.

>Popripade mùzete mi nekdo doporucit nejakdy slusny prenosny digitální pH
>metr s presností 0,01pH s bateriovým napájením a tepl. kompenzací
>co neco vydrzi pri praci v terenu ?

Muzete zkusit firmy jako WTW, Radiometer, Metrohm apod, vsechny budou mit v
CR zastoupeni. Ale jestli chcete merit s presnosti 0.01pH, no nebude to
snadne. Prvni zkuste sehnat pufry s presnosti alespon 0.005pH, lepe
0.002pH, at muzete udelat poradnou kalibraci.

J. Hanzal