Elektricky vratny - Tesla Stropkov

Jiří Sloupenský jsloupensky@ktuo.cz
Pondělí Prosinec 26 22:27:16 CET 2005

Ty umysly nejsou nijak tajne. Chtel bych to pripojit k bezdratovemu
telefonu
standardu DECT,  takze nemam ten bytovy telefon a nekoupil jsem ani
zdroj, protoze
ten bude spolecny pro vice veci doma.  Koupil jsem to hlavne kvuli
mechanickemu
provedeni, aby to venku jaksi k necemu vypadalo. Jinak vevnitr je
elektronicky
zesilovac s tranzistory  jak k reproduktoru, tak k mikrofonu.  Asi bych to
schema i nakreslil, ale treba ho nekdo ma. Pokud informace nesezenu,
obratim se po svatcich primo  na vyrobce. Aspon napajeci napeti  mi snad
reknou.

Zdravi      J. Sloupensky