Elektricky vratny - Tesla Stropkov

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Pondělí Prosinec 26 18:55:07 CET 2005

napajacie napatie by sa snad dalo vystopovat (zmerat) na napajcom module.
ked sa dobre pamatam, tak by to mhlo byt 8 - 9 V.
spotrebu by som priamo zmeral, ale asi je tam nejaky hacik.
impedancia podla toho reproduktory, po jednoduchom rozobrati urcite mozno
precitat stitok.
odhadujem 50 Ohm.

je to ale take trivialne, ze si nemyslim, ze by ste na to neprisli aj sam? v
com je problem. nemate napajac? zajtra by som sa Vam na to mohol pozriet,
mame nainstalovane ich kecatko...

OK

----- Original Message -----
From: "Jiří Sloupenský" <jsloupensky@ktuo.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 26, 2005 5:52 PM
Subject: Elektricky vratny - Tesla Stropkov

Dobry den,
nemate nekdo nahodou podrobnejsi informace o elektrickem vratnem Tesla
Stropkov typ 4FP 111 64 ?
V dodane dokumentaci toho moc neni, jen standardni  pripojeni .
Potreboval bych vedet alespon
napajeci ss napeti, spotrebu a udaje o vstupnim a vystupnim napeti a
impedanci ( pro nf signal).
 Idealni by samozrejme bylo vnitrni schema elektroniky.  Mam s tim totiz
trochu jine umysly,
nez vyrobce predpoklada.

Zdravi         J. Sloupensky