stastne a vesele ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Prosinec 25 21:16:48 CET 2005

Povinné je v Kocourkovské kotlině kde co, s tím není potřeba si dělat
hlavu.

Podstatné je, jestli a jak to bude sankcionováno a jak ouřad zjistí z
vysmaženého disku, že logováno bylo nebo nebylo.
Eventuálně (pokud mně bude fakt někdo prudit), jak to ouřad zjistí u
serveru hostovaného někde v Brazílii, který se ozývá na doméně
abc.xyz.cz která na něj uživatele nasměrovala přes proxynu umístěnou pro
změnu v Bolívii nebo na Ukrajině. A to nemluvím o tom, že data mohou
fyzicky sedět někde na Turks-Caicos a ten brazilský server má
adresářovou strukturu pouze mountnutou pomocí NFS.

Nevím jak kdo, ale já osobně mám práce až nad hlavu, takže naprosto
debilní zákony ignoruju. Poněkud to šetří čas a nervy. :-)

Zdraví PavelK