stastne a vesele ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Prosinec 25 00:33:40 CET 2005

Právě, že četl. A neshledávám na ní nic hrůzostrašného.

Všechno to jsou údaje, které stejně provozovatel, např. GSM operátor už
X let uchovává (kvůli reklamacím, stížnostem atd.).
Pokud je provozovatel nechce uchovávat, tak je neuchovává a uchovávat
nebude. To je třeba můj případ. Jednak tam není postih a druhak klidně
švestkám předám usmažený disk s tím, že to shodou okolností před hodinou
spadlo. Oni si s tím nějak poradí.

Fakt nechápu, co z toho děláte vědu. Normální Web server má logy, kde je
zaznamenáno kdo, kdy, jak a kam se koukal. Tyhle logy se válí na většině
serverů týdny, měsíce, roky. Stejně tak jako logy ISP, mail serverů a
další. Záleží jenom na kapacitě disků a lenosti administrátora, jak
často se to maže. Většinou se to nemaže, to berte jako fakt. A stejně
tak fůra lidí s těmito logy (resp. s údaji z nich) kšeftuje. To berete
taky jako fakt.

Takže tahle vyhláška je jenom blábolení starého zbrojnoše, protože v
Kocourkovské kotlině tyhle data buď už někdo dávno prodává nebo je
prostě z principu nearchivuje a neprodává. A na tom nějaká pomatená
vyhláška ještě pomatenějšího ministerstva nic nezmění.

Zdraví PavelK