stastne a vesele ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Sobota Prosinec 24 23:23:09 CET 2005

Ani omylem co ??

Jistě, pokud vyjdeme z předpokladu, že NSA umí louskat PGP a obecně
silné šifry, že mail poslaný přes tři Mixmaster remailery lze sledovat,
že každé Cisco má v sobě zadní vrátka atd., tak potom nám nezbude než si
obalit hlavu alobalem a pojídat magnésiové tabletky.

V reálném životě nikdo pořádně šifrované maily nečte, NSA nevlastní
kvantový supercomputer, mail poslaný přes několik remailerů se sledovat
nedá atd. A pokud by někdo chtěl zblbnou libovolného "Velkého bratra",
stačí denně poslat do USENET News cca. 100 velmi vybraně zašifrovaných
zpráv, ukrytých steganograficky v MP3 souborech nebo v .TGA obrázcích z
dovolené.
Doporučený text těchto mailů může být třeba: "Anthrax, plutonium,
koupit, uran, WMD, Bush, EU, "Mami díky, štrůdl byl fajn.", Lenin,
biological weapon, London, NY, jihad"

To Velkému bratru spolehlivě pocuchá procesory, pokud těch mailů bude
denně tak 40 milionů.

Zdraví PavelK