zkusenosti s printed

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Pátek Prosinec 23 14:44:01 CET 2005

Za posledni
dobu (pocitam mnoho mesicu) zacal desky predavat a odesilat jiny
zamestnanec, nez drive, se kterym zacalo jit vse z kopce.

IMHO evidentne je problem tam. ak je to clovek, ktory vas ma na vyhradne
starosti, je jasne, ze to kazi on! na Vasom mieste by som oboznamil s Vasim
trapenim jeho nadriadeneho. myslim, ze napravy sa dockate uz pri najblizsej
dodavke. ak nie, asi by som u nich prestal.

OK

----- Original Message -----
From: "Michal Krestan" <krestan@hw.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 23, 2005 1:48 PM
Subject: zkusenosti s printed

Chtel bych se zeptat pritomnych, jake mate za posledni dobu zkusenosti s
Printedem. U me je to naprosta katastrofa. Nemyslim ted kvalitu vyrobku, ale
jejich jednani a zpusob dodani. V teto spolecnosti delam desky jiz vice, nez
10let a vzdy pri reseni par problemu, u kterych jsem se rozhodoval o zmene
dodavatele jsem se opet rozhodl u nich zustat. U Printedu si nechavam delat
pouze prototypy, nebo male serie. Jaky je vsak vysledek dnes? Za posledni
dobu (pocitam mnoho mesicu) zacal desky predavat a odesilat jiny
zamestnanec, nez drive, se kterym zacalo jit vse z kopce. Uvedu par
prikladu: Vetsinou jsem posilal pro desky jednoho kolegu osobne, ktery kdyz
se s touto osobou setkal poprve, tak uvedl, ze radeji nechame udelat desky
nekde jinde za x nasobek ceny, nez aby jednal s nekym takovym (pravda je, ze
dodnes nevim, co se tam stalo, jelikoz jsem u toho nebyl). Jedna z
poslednich dodavek byla dodana na dobirku za uplne jinou cenu, nez byla
predem dohodnuta. Jelikoz jsem vsak desky potreboval, tak jsem zasilku
prevzal a nasledne jsem je upozornil na preplatek, ktery jsem chtel v dalsi
dodavce zohlednit. Kdyz vsak na dalsi dodavku prislo, tak nikdo o preplatku
nechtel slyset. Posledni desku jsem si nechal opet zaslat postou minule
pondeli a jeste jsem je upozornoval, ze to chci jako obchodni balik, aby vse
dorazilo v rozumnou dobu. Dnes je to 5 dni a zadnou desku nemam:-( Zde neni
problem na poste, ale je mi jasne, ze to jako obchodni balik nebylo poslano
(stalo se tak uz i v drivejsi dobe). Dalsi zkusenosti jsou take vice, nez
zajimave. Kdyz jsem u nich nechal vyrobit expres desku, kterou jsem
potreboval do druheho dne, tak vysledek byl, ze deska prisla az za 5 dni za
neuveritelnou cenu. Chapu, ze priplatek za expres byl dost velky, ale k cemu
mi to cele bylo, kdyz deska stejne nedorazila vcas? Dalsi veci je jejich
elektronicky shop na webu, ktery je asi na nic, protoze v nem ve vysledku
zvoraji snad vse, co se zkazit da:-(

        Michal