zkusenosti s printed

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Prosinec 23 14:30:25 CET 2005

mno... tazko sa bude nieco hovorit, lebo nepoznam podrobne celu
situaciu. Za seba mozem povedat ze som velmi spokojny po vsetkych
strankach. Vzdy ked bol nejaky problem tak sme ho operativne vyriesili
bud mailom alebo telefonicky. Printed som osobne navstivil uz mnoho krat
a nikoho tak odstrasujuceho som tam nestretol :-))
Asi to bude o komunikacii medzi vami a firmou. Pred tusim 3 rokmi sme s
nimi zacali na prototypoch. Presne ako hovorite. Chvilu trvalo kym sme
ich naucili urcite pravidla, ale nemali problem si ich osvojit a vsetko
uz funguje bez problemov automaticky. Co sa tyka platieb tak sa obcas
stane ze zabudneme nieco objednat, alebo zase zaplatime za viacej kusov
a pod. ale vzdy sa to v dalsej objednavke zohladni.

Ohladom expresu, ked si objednate expres 1 den tak to znamena ze vam tu
dosku vyrobia za 1 den, nie ze ju dostanete postou na druhy koniec
republiky este ten vecer. Takze ked si ju vecer dojdete zobrat, tak mate
ten jeden den. S nedodrzanim terminu expresu bol problem mozno 1-2 krat,
kedy sa 3 dni pretiahli na 5, dohodli sme sa potom na nejakej zlave.

Aby som to zhrnul, skusenosti len tie najlepsie, ceny dobre, dodacie
doby dodrzuju, ludia su tam velmi mili, ked je problem a nevedia ho
vyriesit hned volaju. Kiez by bolo viacej takychto firiem na ktore sa da
spolahnut. Bolo to takto aj ked sme zacinali, teraz bereme trochu viac
dosiek a nechavame si veci osadzovat a aj merat a nastavovat. Nas vztah
s majitelom je uz priatelsky a vzdy ked idem cez Prahu sa zastavim a
vymenime si par flasiek vina :-)

Skusil by som sa pozret na styl vasej komunikacie s nimi, neverim ze by
sa k zakaznikovi spravali arogantne alebo povysene. V popise cinnosti
maju aj vyrobu prototypov a tuto polozku naozaj plnia na 150%.

b.