Stranka projektu DDS generatora

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Prosinec 22 17:41:08 CET 2005

ano, viem, uvazoval som nad tym. Po meraniach vsetkych komponentov som
od toho nakoniec upustil. Moja uvaha je asi scestna, ale ked je filter
plochy, zosilnovac/atenuator plochy, kable prisposobene, tak mi ta
amplituda vychadza aspon dostatocne rozumne konstantna (zvlnenie zlomky
dB). Mozeme skusit urobit meranie celeho kompletu. Merania jednotlivych
komponentov budu uverejnene v clanku.
b.