Stranka projektu DDS generatora

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Prosinec 22 11:21:49 CET 2005

MK wrote:

> Balu promin, ale tohle si opravdu muzes jen napsat a nemas na dodrzovani
> zadny pravni narok. Ani tak jak jsi to napsal, ani v Tebou spomenute GNU
> licenci .-(( Je to jen a pouze na slusnosti toho - ktereho cloveka jak se k
> tomu postavi .-)

No a si myslis ze ak si napise do licencie k SW ze je to GNU a niekto
ten SW zacne predavat trebars v Cine (alebo hoci aj na Slovensku), tak
1. vznikne vobec nejaky pravny narok?, a 2. vie si ho uplatnit?

S autorskym zakonom na mna nechod, to plati len na danu inkarnaciu SW
(ktoru pre akukolvek relevanciu este treba registrovat u autorskeho
zvazu), staci zmenit riadok a je to ine dielo.

wek