Re: Snizeni dani

Karel Radkovský Karel.Radkovsky@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 22 11:00:54 CET 2005

Samozrejme jsem myslel prvni odpis toho osciloskopu :-). Dekuji za opravu.

Ten dotycny je clovicek, ktery ma pred FU "respekt" (nebo strach), a tak se s nima o tom nedohadoval. Mozna nemel cas se s nima dohadovat a studovat slovickareni v zakonech, nevim.
Ale vim i z jinych zdroju, ze pokud ma firma pred koncem roku napadne vysoke vydaje, tak je to minimalne zaminka pro dukladnejsi kontrolu od FU.