Snizeni dani

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Prosinec 22 10:48:02 CET 2005

> Ale Kosta, vari Ty si to nezazil? Samozrejme ze ta baba za prepazkou je
> clovek, s ktorym sa jedna; ale bohuzial za nou sa naozaj castokrat
> schovava kdekto (povodne som tu mal tvrdsi vyraz ale s ohladom na
> bliziace sa sviatky som sa zautocenzuroval). Cest vynimkam.

Jano zazil a mnohokrat, jenze problem je, ze s tou babou, tedy CLOVEKEM jsem
se v drtive vetsine pripadu domluvil. Cely zivot je o kompromisech a ne o
nejakem boji se statem (to je prave udel aktivistu a revolucionaru). Bezny
clovek dela kompromisy a snazi se domluvit. Obcas se podiva pro pobaveni na
debaty DEFENSE&spol, zanadava si a jede dal. "Blahoslaveni bud duchem
slabi" - tento vyrok me vzdy napadne pri procitani tech bojovne
pranyrujicich stranek vecnych reptalu a stezovatelu. Ono vlastne ani tak moc
nezalezi proti cemu se prudi, hlavne ze se prudi - takovy  toho mam vzdycky
pocit.

A vubec jdu k zubari nadavat do cekarny na Krale Krysu :-)))))))

S pozdravem
MK