Snizeni dani

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 22 10:32:35 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 22.12.2005:

> jisty zivnostnik (kamarad) si koupil mezi svatkama na konci roku
> osciloskop za radove 200kKč, aby si ho mohl odecist jeste ten rok ze
> zakladu dane. Pri financni kontrole FU zamitl uznat tento vydaj s
> tim, ze do nakladu si muze dat jen polozky slouzici k zajisteni a
> udrzeni prijmu, a ze ten osciloskop ten dany rok k tomuto ucelu
> urcite neslouzil... ... a takovy je zivot :-(.

No takovy je zivot, urednici se casto chovaji jako Bozi. Tento pripad
rozhodne nema zadnou oporu v zakone o dani z prijmu. Ja bych si to
libit nenechal. Pokud on ano, je to smutne. Jinak ten osciloskop si
nemohl dat do nakladu cely, ale mel byt zarazen jako dlouhodoby hmotny
majetek do inventare a zacit odepisovan. Ten rok prvni rocni odpis.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz