FM radio - stereo zahada?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Prosinec 21 14:36:53 CET 2005

Vcera jsem narazil na divnou vec - radiokarta AIMSLabs s obvodem TEA5712T mi hraje jenom v mono, prestoze prislusny signal na tom IO indikuje stereo. Dal jsem si tam LEDku a kdyz pak jinym signalem rucne prepinam na mono tak mi zhasina. Zvuk mi ale pripada furt stejnej. No mozna uz jsem hluchej nebo zrovna vsecky stanice, co jsem zkousel, hraly v mono.

Radiokartu mam predelanou z ISA na LPT port, ale to by nemelo mit vliv. Karta primo nepodporuje prepinani mono/stereo.

Cim to je? Jo, napadlo me, ze by byl nekde zkrat mezi L a P vystupem, ale neni.

P.K.