Naradi Proxxon

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Prosinec 21 10:57:45 CET 2005

No tak v tom pripade je asi vsechno jasny - na ty moji je zlute!! A
rozhodne jsem ji videl na hodne mist se zlutym knoflikem prodavat.
Takze vsechny tyhle cajky jsou sedej dovoz?

Jinak zavit ma nejake divne stoupani - jak jsem to rozebiral tak jsem si
to meril, ale mam to doma a jeste jsem se nestihnul kouknout do
strojnickejch tabulek zda to necemu odpovida.

RadekCX