programátor flash AT45DBxx

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Prosinec 20 13:11:07 CET 2005

1) pamet umi zapisovat jen po celistvych 264byte blocich (strankach), ale da
se zapisovat libovolne do vnitrniho bufferu pameti a pri jeho naplneni
flashnout.
Z toho duvodu jsem zvolil velikost prenaseneho bloku dat 265 byte (prvni byte
XOR 0xff + vsech dat a 264 byte dat)
2) PC posle na seriak ST a ceka na OK od mcu
prijde-li OK od mcu, posle blok dat. Jsou-li jeste nejaka nezapsana data,
posle ST, nejsou-li posle EN. Ceka na OK, nebo NO
3) mcu prijima data a pocita xor, kdyz prijme 265 byte, tak porovna spocitany
xor s prvnim byte v bloku, odpovida-li, zapise blok do flash a odpovi OK,
neodpovida-li posle NO
4) prislo-li OK, PC nacita ze souboru dalsi blok dat a odesila stejnym
zpusobem, prislo-li NO, posila znovu puvodni blok.

Tak to je algoritmus, ale pri jeho zapisu do tech dvou programu nekde mam
chybu.

Jinak do flash pameti se zapisuje obsah binarniho souboru velikosti cca 880KB
a zapisuje se vzdy od zacatku pameti.
Jakub Ladman
PS: v priloze kod v C programu pro PC, prelozitelny pod linuxem (asi i treba
pod cygwin)
Je tam spousta bordelu, ktery tam zustava po pokusech ktere s tim neustale
delam.