OT Minivez pro 90 letou?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Prosinec 20 21:30:42 CET 2005

Sorry , ale tuhle poznamku jsem fakt nepochopil :-(

Opravdu to sem nepatri, ale zrak vetsiny  lidi okolo 90 let stari
vcetne dioptrickych pomucek  (  a nejen zrak ) je  jiz v takovem stavu,
ze je problem rozeznat i tlacitka na DO.
 Upravoval jsem pro starsi lidi telefonni pristroje. S temi lidmi jsem
"sdílel" nejaky cas jejich problemy s ovladanim moderni
techniky , konkretne komunikacni , takze opravdu vim, o cem mluvim.
Jestli se Vy dozijete 90 let , tak si na to mozna vzpomenete. Nebo spis
uz nevzpomenete. To je totiz dalsi problem. Pamet.
Ten ovladac se nekam polozi, jenze kam??

Honza

Honza