Upozorneni na zajimavy USB programator pro AVR

Igor Cesko cesko@internet.sk
Úterý Prosinec 20 14:57:03 CET 2005

 S http://www.obdev.at/products/avrusb/  trochu spolupracujem. Tak ako to
prepisali do C-cka : klobuk dolu - proste super. Skusal som si  ich demo
projekty a je to perfektne napisane. Teraz ked nieco robim so simulovanym USB
tak pouzivam uz iba ich riesenie. Je to prenositelne na rozne AVR a pouzitim
Lib-USB ide aj pod Linuxom aj Win.
 Odporucam pozriet na inspiraciu: http://www.obdev.at/products/avrusb/ .

                      Igor