zkrat v obrazovce

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Úterý Prosinec 20 14:52:42 CET 2005

Pokud nemate kalibrator, tak prijatelny postup kalibrace bile barvy monitoru
je pomoci sedeho tricka. Sezente si kus bavlneneho hadru sede barvy (sede
tricko, ktere nebylo vyprano s poustejicim barevnym pradlem). Sede barvy na
prirodni textilie totiz jsou zpravidla opravdu sede bez barevnych nadechu.
Napnete si tricko vedle monitoru, nastavte osvetleni tak, jak ho mivate pri
praci na compu, nastavte jas a kontrast na ten, ktery pri praci pouzivate.
V nejakem grafickem editoru vytvorte sedou plochu (to je RGB 128 128 128) a
pak trimrama krutte tak dlouho, az bude obraz nejpodobnejsi barve toho
tricka.

Jakub Serych