Re: Vrtačka PROXXON Micromot50

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Úterý Prosinec 20 13:12:38 CET 2005

Mam stojam MBT140 a som s nim spokojny. Da sa na nom nadstavit skoro vsetko.
Na vrtanie plosakov ale pouzivam FBS240/E - 20000 ot/min

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com
----- Original Message -----
From: "Karel Minarčík" <karel.minarcik@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 20, 2005 11:38 AM
Subject: Vrtačka PROXXON Micromot50

Kdyz se tady rozjela takova pekna debata na tema rucniho naradi, mohli
by jste mi prosim rici Vas nazor na vrtacku proxxon micromot 50? viz
http://www.rf-technik.cz/proxxon/proxxon_vrtacky1_1.htm    Je to novejsi
model micromotu 40. Planuji ji vyuzivat na vrtani plosnych spoju, mam ji
uz doma, ale jeste jsem s ni nic nedelal. Jeste bych si k ni chtel
koupit nejaky stojan, mozna i ten od proxxonu, ma jej nekdo? Je
pouzitelny? A co napr. stojan prodavany v GESu PVR 512 za nejakych 1500kc?
Vyrabim i dvouvrstve plosne spoje, a tak potrebuji aby byl vrt naprosto
presny a kolmy, tudiz na vrtacku a stojan jsou u mne kladeny velke naroky.
Diky za odpovedi
Karel