zkrat v obrazovce

Pavel Glajc pavel.glajc@del.cz
Úterý Prosinec 20 12:34:06 CET 2005

Vypadá to, že ano, alespoň podle toho co si pamatuju. Já to teď tady nemám k dispozici. Akorát ta obrazovka má devět pinů plus focus. Ten Váš tišťák jich má jen osm. Vedle G1 je ještě pin a vedle Kb taky a ty jsou mezi sebou propojeny. Uvnitř obrazovky. Měřeno bez patice. Ten zkrat je tam taky  Kr proti G1. Co se týká označení televize a obrazovky tak asi určitě máte pravdu. Televize je 25PT8302 a na obrazovce jsem jinou nálepku než 25PT8303  MADE IN FRANCE nenašel. Ale možná jsem se jen blbě a málo díval. Každopádně to Vaše označení je přece jen reálnější, alespoň po projítí stránek již zmiňované firmy RETON. Ono to stejně možná vypadá na tu firmu. Ty ceny se mi zdají velmi přijatelné.

     Pavel Glajc   ( pavel.glajc@del.cz )
     DEL a.s.   ( http://www.del.cz )
     Strojirenska 38,    591 01  Zdar nad Sazavou