Re: Oprava horkovzdušné trouby

Pavel Glajc pavel.glajc@del.cz
Úterý Prosinec 20 12:04:53 CET 2005

Tak jsem to tu rychle zbastlil.
8035 a Xtal 6MHz mezi piny 2 a 3. Kondik 22pF mezi 2 a GND a  22pF mezi 3 a GND.
Měřeno sondou BP7722 1:10 a oscilo SIEMENS M07191.
Signál lze naměřit na obou pinech. Signál na pinu 11 je vždy a je f/15. Původně jsem tvrdil, že je to osmina, tak nikoliv.
Uvnitř je dělička 3 a 5. Nějak jsem si to popletl. Reset pin 4 a externí paměť pin 7 nemá vliv na činnost oscilátoru. Pokud to nejede zkusil bych jinej krystal pokud nepojede tak je asi kaput.

     Pavel Glajc   ( pavel.glajc@del.cz )
     DEL a.s.   ( http://www.del.cz )
     Strojirenska 38,    591 01  Zdar nad Sazavou