zkrat v obrazovce

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Prosinec 20 09:46:51 CET 2005

Pavel Glajc napsal(a):
> Mám obrazovku Philips kde došlo ke zkratu mezi katodou rudé trysky a
> první mřížkou. Dá se tento zkrat nějak odstranit? Třeba odpálit
> větším proudem.

Jste si skutečně tím zkratem jistý? Pokud ano, tak
http://www.repairfaq.org/REPAIR/F_crtfaq.html#CRTFAQ_054

Dělal to někdo? Má někdo praktické zkušenosti?

Ano. Ano - je jich řada, jsou jednak obtížně sdělitelné a jednak je to
hodně "duchařina" (kus od kusu je to jiné). V neposlední řadě jde i o
know-how se všemi doprovodnými vlastnostmi.

Je
> třeba při tomto zákroku obrazovku nažhavit?

Někdy ano, někdy ne - viz výše.

Nemá někdo zapojení
> patice obrazovky Philips 25PT8303? Skoro všechny piny se dají
> odsledovat z plošňáku, ale na  první a poslední pin, které jsou mezi
> sebou taky spojeny už mi žádná elektroda nezbývá.

Je to A59ESF002X43? "Poněkud" - zdá se - směšujete pojem obrazovka a
zařízení (25PT8303 je televize)...

--
Jirka