OT Tlumic na zbrane ?

MK info@mcu.cz
Úterý Prosinec 20 07:58:10 CET 2005

>Tim, ze jste zapomnel na Johanku z Arku.
>http://en.wikipedia.org/wiki/Joan_of_Arc

Ano uznavam, jednoznacne nemam prehled na tomto poli. Ale pokud se nepletu,
nepsal jsem, ze neexistuji, jen ze se mi zadna nevybavuje. V kazdem pripade
jste odpovedel na mou recnickou otazku presne v duchu, ktery jsem ocekaval:
"Nemate pravdu, ony existuji". Rekl jste "A", dovolim si tedy doplnit i
"B" - tech muzskych jmen mame o par radu vice, ze. :-)))))  Ad absurdum -
pomer muzskych a zenskych bojovniku nebude mit daleko od pomeru muzskych a
zenskych masovych vrahu.  Pani cim to asi tak bude?? :-)))

S pozdravem
MK