RE: Oprava horkovzdušné trouby

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Prosinec 20 06:42:18 CET 2005

pred nekolika lety se elektronika tedy jeji nahrada vyrabela/byla vyvinuta v firme Tetronik Terezin. mozna se tam nejakej kousek, vzorek, vyvojak,  jeste bude nekde povalovat. byla to ale takova rychlovka, ale muzete to zkusit. byla v tom elektronika s 2051.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of OK1UGA
Sent: Monday, December 19, 2005 8:53 PM
To: HW-news
Subject: Oprava horkovzdušné trouby

Pokouším se opravit stařičkou horkovzdušnou troubu Bravo NovaII. Došlo na ní ke zkratu 220V a vypálení kusu plošňáku. Nejprve to vypadalo, že oprava bude snadná - vše bylo v okruhu 220V. Došlo tam ke studeňáku, zuhelnatění části DPS a následnému tvrdému průrazu z fáze na nulák. Vše jsem opravil, ale zjistil jsem, že nefunguje řízení s procesorem. Je tam
  Intel 8048. Oscilátor nekmitá, vstup reset je na 0,25V, napájecí napětí jsou a procesor pochopitelně nereaguje na tlačítka. Nenašel jsem žádné známky toho, že by došlo k průrazu kamkoliv za transformátor ve zdroji takže nevidím důvod proč by mělo dojít k poškození procesoru.
Bohužel se zdá, že nezná dobré mravy a odešel do věčných lovišť.
Protože se dnes již horkovzdušné trouby (takový ten skleněný hrnec) nevyrábějí a neprodávají, byl bych velmi rád, kdyby se mi oprava podařila. Neumím si kuchyň bez této trouby vůbec představit :-(.

Nenapadá někoho, na co bych se měl u tohoto stařičkého procesoru ještě podívat ?

	Martin.