Oprava horkovzdušné trouby

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pondělí Prosinec 19 20:53:22 CET 2005

Pokouším se opravit stařičkou horkovzdušnou troubu Bravo NovaII. Došlo
na ní ke zkratu 220V a vypálení kusu plošňáku. Nejprve to vypadalo, že
oprava bude snadná - vše bylo v okruhu 220V. Došlo tam ke studeňáku,
zuhelnatění části DPS a následnému tvrdému průrazu z fáze na nulák. Vše
jsem opravil, ale zjistil jsem, že nefunguje řízení s procesorem. Je tam
  Intel 8048. Oscilátor nekmitá, vstup reset je na 0,25V, napájecí
napětí jsou a procesor pochopitelně nereaguje na tlačítka. Nenašel jsem
žádné známky toho, že by došlo k průrazu kamkoliv za transformátor ve
zdroji takže nevidím důvod proč by mělo dojít k poškození procesoru.
Bohužel se zdá, že nezná dobré mravy a odešel do věčných lovišť.
Protože se dnes již horkovzdušné trouby (takový ten skleněný hrnec)
nevyrábějí a neprodávají, byl bych velmi rád, kdyby se mi oprava
podařila. Neumím si kuchyň bez této trouby vůbec představit :-(.

Nenapadá někoho, na co bych se měl u tohoto stařičkého procesoru ještě
podívat ?

	Martin.