DDS_x51

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Pondělí Prosinec 19 18:43:22 CET 2005

K tomu odpovim ja. 9854 je defaultne v paralelnim modu. Abyste ji mohl
prepnout do serioveho, musite vypnout auto-update. Problem je, ze pokud
bezi externi hodiny, auto-update je silene rychly a vam se nepodari z
x51 tam ten prikaz dostat vcas.

Kdysi jsem na tohle tema komunikoval s AD a navrhnul jim reseni
pozastavit hodiny po dobu nutne pocatecni konfigurace (coz je asi jedina
funkcni varianta) - nyni jiz v datasheetu je uvedena.

Takze zastavte hodiny te DDS (staci napr single gate NAND + jeden vyvod
z x51 navic), do serioveho registru naclockujte pozadovany prikaz na
zmenu auto-update citace a pak spuste hodiny, aby se ten prikaz prenesl
do spravneho registru. Pak uz do DDS data dostanete po seriove lince v
pohode a pro preklopeni (ext. update) pouzijete 4. vodic.

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler

mailto:edison@hw.cz
http://edisonovo.info

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of ToMaS H.
Sent: Monday, December 19, 2005 6:12 PM
To: HW-news
Subject: Re: DDS_x51

Omluva z me strany, myslel jsem seriovou komunikaci (nemam toliko
volnych pinu a rychlost nepotrebuji). A nejak se mi nedari zjistit s cim
a jak zahybat, aby jsem se dostal do serive komunikace.

je velmi jednoducha:

mov DPTR, #DDS_addr   ;adresa registra v DDS kam ideme zapisovat
mov A,#konstanta_pre_zapis_do_registra   ;hodnota na zapisanie
movx @DPTR,A   ;zapis

aspon v nasej DDS-ke to tak funguje ;-)
b.