OT Tlumic na zbrane ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Prosinec 19 20:09:26 CET 2005

Brecet nema cenu, chtelo by publikovat jak stat zachazi z nasimi penzemi at
kazdy vi co se plati z jeho dani.
Bude hur, stat zvysil porodne a chysta zvednou rodicovsky prispevek.
Kontrolni otazka jakych obyvatel pribude ...

Testy pro vstup do armady probihaji pisemnou formou, podobne jako testy
autoskoly a podobne se i vyhodnocuji. To, ze o necem bude rozhodovat
zase "nekdo" je proste jen o nedokonalosti systemu. Moje dela na
socialce a kdyz se doslycham ty pribehy z okoli, jak staci, kdyz si
dyskrymynovana mensina dupne a razitka padaji beze slov, je mi do breku...

T.V.