Upozorneni na zajimavy USB programator pro AVR

JayBee jaybee@centrum.cz
Pondělí Prosinec 19 19:58:54 CET 2005

Pardon, to jsem prehledl. Je tam vse. Urcite to vyzkousim :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Luboš Rückl
Sent: Monday, December 19, 2005 7:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: Upozorneni na zajimavy USB programator pro AVR

JayBee napsal(a):

>Ktery program umi s timto ty AVRka programovat? avrprog.exe asi ne, ze?

Stahl a rozbalil jsem soubor "usbasp.2005-11-14.tar.gz Obsahuje vse
potrebne. Jako ovladaci program pro Win je tam upravena verze AVRDUDE.
Schema je tam take (v pdf).

>V cem jste otevrel soubor "usbasp_single_side.T3001" a nenasel jste
>nekde i schema?

Tento soubor jsem se otevrit nepokousel, protoze program TARGET 3001! nemam.
O kousek niz je ale jine provedeni plosneho spoje a u nej je dokumentace pro
Eagle.
Bohuzel dvoustranny spoj. Zapojeni je ovsem tak jednoduche, ze udelat jiny
bude hracka.

--
Lubos Ruckl