OT Tlumic na zbrane ?

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Pondělí Prosinec 19 19:29:02 CET 2005

MK napsal(a):

>Ctena konference promine, ale lasky plne rozepre tu prezentovat nebudu
>:-)))))
>
>S pozdravem
>MK

No já si právě taky začal říkat, že to začíná vypadat na milostné básně :D
Ale abych se držel tématu ( ;))))))) Znám člověka co má paintballovou
plně automatickou pistoli s laserovým zaměřovačem a podomácku udělaným
tlumičem (ona vlastně celá ta zbraň je myslím dělaná doma), s drážkou na
optiku... Pár sekund pro nastavení pneumatiky a věřím,ž e by se s tím
taky dalo zabít... Mám ho jít udat ??? :D

T.V.