OT Tlumic na zbrane ?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Prosinec 19 15:40:52 CET 2005

Ono by hlavně u vydávání zbrojního průkazu pomohlo zavést velmi přísné
psychologické testy. V současné době o tom rozhoduje obvoďačka a ruku na
srdce, kolik lidí na ty testy pošle? Díky testům by bylo možno odhalit lidi,
kterým zbraň do ruky nepatří.
Na druhou stranu pokud někdo potřebuje zbraň k nelegálnímu počínání, tak
rozhodně nepoužije oficiálně koupenou a registrovanou zbraň, to by byl
idiot...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death