OT Tlumic na zbrane ?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Prosinec 19 15:19:18 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 19.12.2005:

> Nejak jsem Ti Petre ublizil, slapl Ti na kuri oko, ci snad jinak
> zhanobil Tvou cest ??? Promin, ale nejak nechapu Tvou osobni vendetu
> proti me malickosti.

Kosto, ja te mam samozrejme rad, uz jsem ti to nekolikrat soukrome
napsal. Zadarmo jsem ti neco frezoval, nejaky kseftik jsem ti take
udelal a cekal jsem hodne dlouho, nez to odbavis, protoze jsi se
zrovna dostal do spatne situace, nedavno jsem ti chtel udelat zase
dalsi kseftik (to jsi mi rekl, ze nabizis jen to, na co mas zrovna
naladu, tak mam smulu). Nevidim ani jeden jediny duvod, proc by sis
mohl myslet, ze k tobe snad nemam naklonnost. Velmi rad s tebou
diskutuji zde v konferenci i soukrome. Ze se chovas svym zpusobem, na
to jsem si uz zvykl. Ze ja se k tobe chovam mile, to musis uznat. Ze
ti obcas napisu, ze kecas, to bys snad mohl normalne prijmout bez
nejakych prupovidek.

Uz ti ponekolikate opakuji, abys nebyl zbytecne vzteklej a
vztahovacnej. Nicis si sve zdravi (ja vim, ze se nemam starat o tve
zdravi, ale me to neda). Kdyz s tebou nesouhlasim, tak to neznamena,
ze s tebou nechci byt kamarad :-) Zvykni si na to, ze i kamaradi maji
opacny nazor. Jestli jsi zvykly, ze ti kazdy jen pritakava, tak sorry,
kamarade :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem