OT Tlumic na zbrane ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Prosinec 19 14:56:22 CET 2005

No, já se do toho nechci motat, protože do fóra o elektronice tahle
debata IMHO nepatří.
Nicméně, říkat té příšerné agitce "Bowling for Columbine" toho bolševika
Moora dokumentární film, je poněkud podivné. To už byste rovnou mohl za
dokumentární film označit "Fahrenheit 911".
O tom, kolik ryze účelových lží a polopravd ten hlupák Moore semlel
dohromady se popsalo už mnoho a mnoho listů papíru i Internetových
stránek.

Mimochodem, v každé společnosti se najde určité množství psychopatů a to
i ve školách. V Německu se takhle jeden psychopatický student pomstil na
skupině spolužáků kuchyňským nožem. A v UK, kde jsou krom střelných
zbraní zakázané i delší nože, to jiní dva cvoci vyřešili pomocí jedné
propanbutanové lahve s vařičem a druhé propanbutanové lahve postavené na
ten vařič místo rendlíku s polévkou.

Zdraví PavelK