OT Tlumic na zbrane ?

MK info@mcu.cz
Pondělí Prosinec 19 14:07:02 CET 2005

> Ale Kosto, ja jsem nikdy netvrdil, tak jako ty, ze je mi to jedno, to
> s temi zbranemi. Tak poblafavam a jsem happy. A kdyz jsem psal, ze
> nebudu prezentovat argumenty, tak proste neprezentuji argumenty. Vidis
> snad nejake argumenty? Tak vidis, ze nevidis. Jen poblafavam, kdyz je
> to dovoleno :-)

Hele "happy experte" nechces prejit s osobnimi invektivami do soukroma??

Ale preci jen si neodpustim jeden citat:
Chapes ten rozdil? Ty si pis, co chces, ale ja dale nebudu rozvijet
tento OT. Nic ti nezakazuji, ani nemohu, vubec te neokrikuji, nemam
nic proti tobe ani proti tvym nazorum - ja nazory ostatnich ctim.
Vubec jsi nepichl do vosiho hnizda, mas jen jiny nazor nez ja. S tim
se da zit. Ja k tomu jen proste oznamuji, ze s tebou nesouhlasim, mam
argumenty, ale nebudu v teto konferenci tyto argumenty prezentovat.
Ja tu jsem za hulvata, ale za co tu jsi Ty ?????

S pozdravem
MK