OT Tlumic na zbrane ?

MK info@mcu.cz
Pondělí Prosinec 19 13:08:50 CET 2005

Vite lidi, je mi opravdu jedno, kdo jakou zbran mate a na co ji pouzivate.
Jen bych si pral aby to bylo a take zustalo jen Vasi veci. Ja si vdy
vzpomenu na Darwina, opici, ruku a kamen - jak malo staci k tomu stat se
clovekem, ze. Vlastne ani ne clovekem, ale chlapem - vzdyt teprve ten sval,
kamen, klacek, ci neco modernejsiho udela z cloveka az chlapa. Vim, ze jsem
smesnej, ale tak nejak jsem radsi za toho cloveka.

Mimochodem, fakt si momentalne nemuzu vzpomenout na jedine zenske jmeno v
pohnute lidske historii - na nejakou vojevudkyni, generalku, konstrukterku
zbrani, ci podobnou testosteronovou uchylku zenskeho pohlavi. (pominyli
Xenu, Vlastu, M.Kuderikovou, Z.Kosmodemjanskou a obdobne :-))) ). Pani cim
to asi tak bude??

Neco jsem tu jiz napsal o mindracich (tedy ruku na srdce, kdo je nemame
:-)))) ). Jen proc si je lecit tak jak tu nekteri prezentuji. Proc se mam
podpisovat jako expert na neco? Proc mam mit zeleznej nador v podpazi? Proc
mam mit neco vetsi, silnejsi, drazsi ci nevim co? Nezlobte se, ale tohle je
tak primitivni, ze by to bylo k pousmani, kdyby to dotycni nemysleli
smrtelne vazne (a v pripade tech zbrani se pomalu od abstrakce dostavame k
realite)

Fakt me desi predstava, ze bych mel chodit na houby s kverem. A nezlobte se,
bezet na zaklade alarmu do firmy mi tedy take nijak rozumne nepripada.
Pritom jsem mel ve firme jak zlodeje, tak vymahace vypalneho, na chatu mi
chodil medved a vesele hodoval na vcelstvech. Tak nejak jsem vzdy koncil u
humannich metod reseni problemu - proc proboha hned nekoho ohrozovat ci
vrazdit :-(

S pozdravem
MK