OT Tlumic na zbrane ?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Prosinec 19 13:01:34 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 19.12.2005:

> Ja jsem to vlakno nechal bezet protoze bylo jako OT a preci jen se
> tykalo nejake techniky. Dokud jste si tady notovali kdo co naladuje do
> pistole (300g naboje a to zda je videt laserova tecka na necim hrudniku)
> tak bylo vse v poradku. Presne jak jsem cekal a psal, ze to bude
> pichnuti do vosiho hnizda tak se okamzite zacne argumentovat co do HW
> patri a co ne, jakmile se nekdo projevi, ze mu to prijde uchylny!!!

Radku, to jsi asi dost dobre nepochopil, co jsem napsal. Precti si to
tedy prosim znovu. A ja ti to ted jeste tedy dovysvetlim, aby bylo
zcela jasno. Takze, ja si plne uvedomuji, ze debata zacala byt silne
OT jiz vcera. A dnes tady nahore jsem NENAPSAL, abys byl zticha, ze
jsi OT a ze sem tve nazory nepatri. Ja jsem NAPSAL, ze JA ZDE NEBUDU
PREZENTOVAT SVE ARGUMENTY, protoze to nema smysl v konferenci HW.
Chapes ten rozdil? Ty si pis, co chces, ale ja dale nebudu rozvijet
tento OT. Nic ti nezakazuji, ani nemohu, vubec te neokrikuji, nemam
nic proti tobe ani proti tvym nazorum - ja nazory ostatnich ctim.
Vubec jsi nepichl do vosiho hnizda, mas jen jiny nazor nez ja. S tim
se da zit. Ja k tomu jen proste oznamuji, ze s tebou nesouhlasim, mam
argumenty, ale nebudu v teto konferenci tyto argumenty prezentovat.

> To ze VSICHNI majitel jsou hovada jste si tam pridal sam.

Ano, to jsem si pridal sam. Citim to tak :-) Omlouvam se tedy sam
sobe, ze jsem se nazval hovadem :-)

> Ja tvrdim, ze hodne z nich jsou hovada a dokud to tak je, tak nechci
> aby mel zbran mimo strelnici nikdo.

Ano, ja tvrdim, ze v teto zemi zije tak 80% lidskych hovad. Jenze to
neni duvod zakazovat lidem zbrane. Neni duvod cokoliv zakazovat a
cokoliv znarodnovat. A nechci to dal rozvijet - jako ja to nechci
rozvijet, nezakazuji to tobe ani jinym - opet pro jistotu, aby to
nebylo spatne pochopeno.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem