Tisk z Eagle na postscript laserovce - netiskne texty

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Prosinec 19 11:16:08 CET 2005

On Mon, 19 Dec 2005 Serych@panska.cz wrote:

> Proste se vyprdnete na PS a vytisknete to PCL driverem. IMHO bude po
> problemu.

Taky nic - nainstaloval jsem PCL driver, zkousel jsem menit nastaveni
na karte fontu a bez vysledku. Jediny font ktery mi to vytiskne je
ten vector at je to nastavene jakkoliv. Jine texty nikdy. Ani hodnoty
soucastek to nevytiskne. To nechapu, Vy pouzivate Eagle s laserovkami
uspesne ?