OT Minivez pro 90 letou?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Prosinec 19 09:18:15 CET 2005

no my mame konkretne u-system LG LX-M140D a ten predvolby strati az po
cca 3-4 dnoch (ale aj to obcas nase*e, raz to rozoberiem a kuknem, kde
vrazit baterku). na DO ma cislice 0-9, takze predvolby idu prepnut
jednoducho. pri 1-9 staci jedno stlacenie, pri vyssich treba rychlo po
sebe stlacit dve cislice. je mi jasne, ze tato vezicka ma pre staru
pani vela veci zbytocne zvysujucich cenu, ale snad nejaky nizsi model
by aspon tie "pozitivne" vlastnosti mal tiez.

miro