OT Tlumic na zbrane ?

MK info@mcu.cz
Pondělí Prosinec 19 08:04:49 CET 2005

> Sice jsem celou debatu jen z povzdali sledoval, ale muze mi nekdo
> vysvetlit na co je komu zbran zde v CR?

Na tri  veci:
1) na hovno
2) je to "IN"
3) posolicha to degenerovane sebevedomi ci jiny mindracek majitele

> Ja osobne si myslim, ze nejvic by pomohlo zakazat zbrane mezi normalnima
> smrtelnikama uplne (vcetne myslivcu - to by ubylo registrovanych clenu
> kdyz by si nemohli po nicem bouchnout). O dost by se zjednodusilo
> rozhodovani jestli je zbran drzena legalne nebo ne - proste jakmile by u
> nekoho nasli bouchacku jde za katr.

Ano, s timto nazorem souhlasim na 200%

> Nejsem zadnej ekologickej zblblik a ani zastydle kvetinove dite a ke
> zbranim mam celkem vrely vztah pac jsem v mladi nekolik let strilel
> zavodne a porad me to laka si pistol poridit, ale akceptoval bych to, ze
> proste bouchacka bude v trezoru na strelnici a zastrilet si pujdu pouze
> tam.
>
> Jsem presvedcen, ze 95% legalni vlastniku zbran neni schopna ucinne
> pouzit a zbylych 5% ji pouzijou i v pripadech kdy to neni vhodne.

Fakt me v posledni dobe nic tak nedojalo, jako seance byvalych spoluzaku z
VGJZ. Ze 14 ucastniku jich 12 melo na ozravacce ssebou nejaky ten kanon a po
trech hodinach intenzivniho vzpominani na skolni roky (chapej chlastani) se
zacali trunfovat, kdo ma lepsi (chapej vetsi). Opravdu jsem nechapal, nac ty
kusy zeleza tahaji v ramci hotelu z pokoju o patro niz do rezervovaneho
salonku. Respektive duvod me napadl, ale nebyl nijak lichotivy.

Muj soukromy nazor je takovy, ze drtiva vetsina vlastniku jakeko-li zbrane
si timto kompenzuje nejaky svuj mindracek. A argumenty, ze si zbrane
opatruji na ochranu svou, ci rodiny, je bohapusty zvast. Co je
"oduvodnitelne pouziti nasili v sebeobrane" v praxi jsem poznal na vlastni
kuzi - podotykam, ze jsem mel hromadu svedku vypovidajicich v muj prospech a
veskere nasili mnou spachane bylo pouze odvraceni uderu. Holt jsem mel
smulu, ze utocnik se potkal s kandelabrem, zlomil si o nej pazouru a patril
k mensine. Pani soudkyne mi taktne vysvetlila, ze jsem si mel nejdriv nechat
rozbit hubu a pak si dojit postezovat na mistne prislusny  ourad (nejlepe
lamparnu)

S pozdravem
MK