OT Tlumic na zbrane ?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Prosinec 19 01:03:55 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 19.12.2005:

> Svet pomalu blbne....objednal jsem pro naseho zákazníka maly deskovy
> vymenik tepla (voda-voda) pro bazen, bude tam mit slanou vodu a tak
> chtel titanovy. Jenze, ono to vubec neni jednoduche. Nez jej vubec
> muzu objednat, musim poslat vyrobci (je clenem EU) prohlaseni, ze
> tento vyrobek bude pouzit pouze pro mirove, tedy nevojenske, ucely a
> dalsi blablabla. Tento "dokument" bude pak predan soudruhum do
> Bruselu. Nevim, jak je to napriklad s titanovymi panvickami a hrnci,
> kam se posilaji prohlaseni :-).

No soudruzi, no :-) To ja zase casto neco objednavam z USA od nekolika
dodavatelu, tim jako myslim soucastky. Tam zadni soudruzi nejsou, ale
specialne DigiKey ma v poslednim kroku odeslani objednavky formular,
kde musis vyplnit, pro jake pouziti, pro jakou aplikaci a pro jakeho
koncoveho zakaznika ty soucastky pouzijes. No uplny vrchol. Ja tam
vzdycky napisu, ze to mam pro sebe a baba mi pokazde pise e-mail, ze
musim vyplnit, pro koho to mam a ze jako oni to nikomu nereknou, ze se
nemusim bat. Tak ji zase ja pokazde napisu e-mail, ze umim cist a ze
kdyz jsem vyplnil, ze to mam pro sebe, tak to mam pro sebe, a jaksi ji
zadneho zakaznika nedodam. Tak baba teda to zbozi slavnostne posle...

> Pokud je drzeni laserovaho zamerovace trestne, jak by se hodnotilo
> to, kdybych si na pistoli prilepil laserove ukazovatko?

No to bys vyrobil laserovy zamerovac a tedy nepovolenou zbran skupiny
A, kdybys to nalepil na zbran. I kdyz by ses asi moc netrefil :-)

> A co vodni vahy z B*a*u.....u apod. s laserem, to neni nedovolene
> ozbrojovani?

No pokud ta vodovaha nestrili, tak ne. Az tam tu zbran prilepis
izolepou, tak pravdepodobne ano :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem